top of page

PRESS RELEASE MALAYSIA - GLOBAL RED CARPET

Virtual Heart Of Hollywood: Pameran Fesyen Sekali-Dalam-Seumur Hidup

Heart Of Hollywood Motion Pictures mempersembahkan acara Red Carpet Maya yang pertama. Ini adalah acara dalam talian berfokus fesyen utama yang menyatukan bakat dari seluruh dunia. Heart of Hollywood berusaha untuk membuat acara dengan next level dan mengumpulkan sekumpulan profesional untuk menyusun dan merancang acara dengan teliti, untuk benar-benar menghidupkan fesyen di layar.


Acara ini akan disiarkan dari studio layar hijau di Los Angeles, California, dengan bantuan anggota kakitangan teknikal, termasuk pengarah teknikal, penerbit, dan cinematografer. Pembantu maya pelbagai bahasa juga disewa untuk melayani tetamu acara dengan lebih baik sekiranya mereka mempunyai pertanyaan atau komen pada Permaidani Merah Maya pada hari ini. Krew filem tambahan sedang membuat rakaman di belakang tabir untuk menunjukkan bagaimana acara itu dibuat.


Tim Heart Of Hollywood tanpa lelah berlatih dan menguji masalah teknikal untuk memberikan yang terbaik untuk penonton kami. Salah satu cabarannya ialah mempertimbangkan zon waktu yang berbeza. Sebilangan besar rakan dan peserta acara itu berasal dari Jerman, Belanda, Malaysia, Perancis, Indonesia, Itali.

Waktu penyiaran akan di tayangkan tengah malam di Malaysia, jika di LA adalah pertengahan pagi. Kita perlu ingat zon waktu di banyak negara ketika kita bekerja dan berlatih, ”jelas Giovanna Salas, CEO Heart of Hollywood Motion Pictures.

Dengan memilih untuk berinovasi dan memulakan bahagian acara maya, syarikat terus menawarkan tak ternilai harganya, platform terbuka untuk para seniman untuk mempamerkan karya mereka.



"Kami mengundang penonton di seluruh dunia untuk menikmati ini sekali dalam seumur hidup dan bergabung dengan kami untuk acara Permaidani Merah Maya. Begitu banyak emosi berperanan, seperti kegigihan dan harapan para pereka dalam menghadapi cabaran. Mereka tidak hanya memamerkan koleksi mereka. Mereka juga menceritakan kisah ketahanan semasa apa yang berlaku, kerana masalah COVID-19, salah satu masa paling sukar dalam sejarah baru-baru ini. Dengan menghadiri acara ini, anda akan menyokong kru yang mengerjakan produksi setiap pertunjukan fesyen yang dipaparkan, ”kata Giovanna Salas.


Selain 19 filem fesyen dengan penggubah Filem Guy Renardeau, acara Karpet Merah Maya akan menampilkan penyanyi Itali DIESIS, penyair Perancis Isabelle Verna Puget dan penulis Sandy Rodriguez, yang akan membincangkan buku barunya, Select To Prevail.

"Pertunjukan ini akan mempunyai sesuatu untuk semua orang," kata Giovanna Salas, penerbit rancangan itu.

Bersedia untuk perayaan fesyen dan hiburan global ini!

Ikuti kami di media sosial Facebook: https://www.facebook.com/heartofhollywoodmagazine/

Terima kasih kepada penaja kami yang menyokong Virtual Heart Of Hollywood Red Carpet pertama kali


Malaysia Tourism Official Page: www.tourism.gov.my/

MASJID UBUDIAH - KUALA KANGSAR - PERAK


Discover Malaysia


86 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page